Saturday, March 21, 2009

SATU PELURU DUA MUSUH MATI

blog ......http://pemudabersih.blogspot.com/2009/03/provokasi-jahat-mahu-jatuhkan-pakatan.htm

Betullah apa yang wak bualkan dengan sahabat wak, peperangan secara 'conventional warfare' sudah mula disisihkan. Kini jelas mereka mula melaksanakan CIW iaitu 'conventional insurgency warfare'. Dan dibawah ini satu contoh teknik peperangan yang dilaksanakan. Lontar batu sembunyi tangan.



Poster dalam saiz B5 barangkali, yang memaparkan gambar Mufti Perak dan Sultan Perak decetak serta digambarkan sebagai..,wak tak sanggup nak tulis..dah ada tu hangpa tengok sendiri ! Satu lagi provokasi yang dilakukan untuk memburukkan Pakatan Rakyat.



2 laporan Polis sedang dan telah di buat petang ini, yang melibatkan edaran poster jahat oleh mereka-mereka yang bangang sebanggangnya. Masih belum upaya untuk menuduh sesiapa yang berlindung di sebalik penyebaran jahat poster ini sekarang, biarlah Polis yang menyiasatnya. Cuma dalam fikiran, ia dibuat oleh gerombolan manusia yang berhati hitam dan jahat.

Tapi bila diteliti, warna cetakan tulisan yang dipilih itu seperti selalu lihat, tapi di mana yaa ? Macam ada kesinambungan dengan warna tulisan dan logo satu pertubuhan politik. Jika hangpa dapat 'clue' , sila jelaskan

updated jam 4.30 pm...

Dari laporan saksi, suspek yang menyebarkan risalah secara by-hand di perkarangan masjid jamek Trong itu serta turut menyebarkannya secara rawak, ala-ala tebar poster wayang zaman dulu-dulu tu ler beb! dipercayai dilakukan oleh individu melayu berumur dalam lingkungan 50an. Apabila saksi mendekati suspek, beliau dengan pantas melarikan diri.
Akan diupdate dari masa ke semasa...!

33

51

62

7

Sebahagian foto yang sempat diambil oleh krew bloggers BlogNet@Perak tengahari tadi.

P/S MULAKAN KEMPEN PRK PERAK, KEDAH & SARAWAK DEMI MENEGAKKAN KEBENARAN, TUMBANGKAN UMNO!!! BUKTIKAN TAKTIK KOTOR UMNO TIDAK MEMATAHKAN SEMANGAT PAKATAN RAKYAT!!!TAKBIRRRR!!!!

KEMPEN PRK/PRU13



0 comments:

No comments: