Sunday, September 7, 2008

BETUL AKU CAKAP. PAS DAH KENA KONTOI. DAH KENA DISKRIMINASI. INI POST DARI "GAP." BACA JUGA:

http://gerakan-anti-pas.blogspot.com
http://www.pilihan-anda.blogspot.com
http://medan-info-kita.blogspot.com
http://nasioanlis1946.blogspot.com

Wednesday, August 27, 2008

KETUA ERDOGAN KAMARUDIN JAFAR TERIMA PROJEK 1.5 BILLION !




pas sudah berpecah 2. satu kumpulan dinamakan 'kumpulan erdogan' dan satu lagi 'anti erdogan'. ketua kumpulan erdogan terdiri daripada proksi besar anwar didalam pas kamarudin jaafar,husam musa,salahudin ayub,mahfuz omar,dr hatta,khalid samad,syed azman manakala kumpulan 'anti erdogan' terdiri daripada haron din,hassan ali,nasarudin mat isa,mustafa ali,hasan shukri,haron taib,mb kedah,hj hadi.


berdasarkan maklumat gap, kumpulan ini berpecah dua sejak kamarudin jaafar dilantik menjadi s/u agung pas. tugas beliau hanya satu iaitu menyalurkan segala maklumat dalaman dan permasalahan parti pas terus ke telinga anwar.


permulaan tugas beliau sebagai s/u agung pada awal pembabitannya hanyalah sekadar memberi maklumat tentang pembahagian seat parlimen dan dun. segala maklumat itu disalurkan kepada azmin ali yang dulunya pernah bertindak sebagai pengarah pilihanraya pusat dan mana2 pilihanraya kecil. pada ketika itu tugas kepala erdogan ini tidaklah mencabar kerana al-xx..err sori anwar masih merengkok di sungai buloh.


sejurus keluarnya anwar maka disitulah bermulanya bibit2 perpecahan pas. perpecahan yang bermula dengan ketidakpuasan pmpinan tertinggi pas terhadap pkr dan dap. pada waktu itu sekitar tahun 2004 pelbagai percanggahan pendapat dan malah isu2 remeh sentiasa disensasikan oleh beberapa kelompok pimpinan tertinggi pas terhadap pkr.tukang cocok di belakang tabir tidak lain adalah kamarudin jafar.

perebutan seat di selangor,kritikan hj hadi kepada wan azizah yang tidak mahu wanita mengetuai barisan alternatif,pemboikotan majlis2 penting dll merupakan duri dalam daging perkahwinan paksa parti2 ini.



MAKLUMAT DALAMAN PAS DIBISIKKAN KE TELINGA NUAR, MAKIN LAMA BISIKAN MAKIN SAKIT HATI ANWAR KEPADA PIMPINAN PAS.DENDAM LAMA ANWAR PADA PAS SEWAKTU MEMANGKU JAWATAN TPM MUNCUL KEMBALI !


kepala erdogan kamarudin jaafar berjaya dengan jayanya mengembalikan semula dendam kesumat anwar kepada pas.tugas sebagai s/u agung pas pusat memboleh segala maklumat rahsia tentang kewangan,masalah dalaman,musuh dan kawan terus sampai ke pengetahuan anwar.


hasilnya, selepas kemengangan PR pada mac 08 maka bermulalah detik2 balas dendam pkr terhadap pas. sedikit demi sedikit dasar pas diperlekeh secara umum. bermula dengan penolakan penubuhan negara islam oleh wan azizah pada april 08. pemberian sekadar jawatan jkkk dan ketua kampung di negeri2 pemerintahan PR menunjukkan betapa lekehnya pesepsi pkr/dap untuk mengajak pas mentadbir negeri.


anwar tersenyum dan kamarudin jafar tersipu2 malu. jasa besar beliau terhadap bekas bosnya sewaktu didalam kerajaan terus ditabur walaupun berlainan parti.


dan kini perancangan merpati dua sejoli ini terus diusahakan hingga mulailah keluar rancangan jahat untuk memecah belahkan parti pas dengan cara 'membeli' seberapa banyak pimpinan2 muda pas yang liberal kepala hotaknya.


ya mereka berjaya dan ada dikalangan pimpinan ini sudah terperangkap dengan janji 16 sept. apakah itu janji 16 sept ? ianya satu janji kepala munafik anwar ibrahim terhadap kumpulan erdogan untuk memberikan jawatan peringkat tertinggi kerajaan persekutuan kiranya anwar menjadi PM pada 16sept.


pucuk dicita ulam mendatang. ku sangkakan aku sekadar jadi ahli parlimen..rrrrrupa rrrupanya bisa menjadi bapak2 menteri pusat ! waduh ..kok bisa menolakin ini peluang..bisik kumpulan erdogan sesama sendiri.

pak husam bisa memegang jawatan menteri,pak salahudin,pak mahfuz..waduh waduh...seoronokin hati ku ini....bagai santa claus memberi jajan kepada anak2 negro somalia..begitulah gambaran gembiranya hati anak2 muda pas ini ditabur janji manis pak santa !

anwar dan kamarudin jafar tersenyum manja sahaja melihat gelagat rakus anak2 muda pas ini. kiranya dasar negara islam bisa diterajangin apatah lagi isu2 remeh yang lain. kumpulan erdogan ini saling berkejar usaha merebut untuk mendapatkan kepercayaan kepala munafik !


khalid samad dengan segere ke gereja di kuala selangor untuk menyatakan solidariti bersama2 father/sister dan jesus untuk membenarkan kalimah ALLAH DIGUNAKAN DI GEREJA ! satu perjuangan liberalisme agama yang teramat disukai oleh kepala munafik !


salahudin tidak mahu tergugat kedudukannya. muktamar agung pas di perak menjadi tanda kesetiaan tidak berbelah bagi untuk anwar. muzakarah pas-umno dijadikan mangsa bantahan.anwar dan kamarudin bertepuk tangan..hahaha..berjaya aku merosakan akidah politik anak2 muda pas..bisik kamarudin jaafar.


dasar hudud,qisas,negara islam mulai hilang ditangan anak muda pas...liberalisme agama mengambil kini mengambil tempat..kamarudin jafar dan anwar bertepuk lagii....


kenapa kamarudin jafar sanggup menjadi talibarut anwar munafik ?


KERANA INGIN MEMBALAS JASA ANWAR DI ATAS PEMBERIAN KONTRAK BERJUMLAH RM 1.5 BILLION KURNIAAN ANWAR DALAM PAKEJ 'SKIM KONTRAKTOR WIBAWA' SEWAKTU ANWAR MENJADI TPM !!!


YA DIWAKTU ITU KAMARUDIN JAAFAR MERUPAKAN PENGERUSI SYARIKAT LANKHORST !

YA DIWAKTU ITU ANWAR TELAH MENGANUGERAHKAN KONTRAK SEBANYAK RM 1 BILLION KEPADA 15 SYARIKAT KRONI TANPA TENDER !


YA KAMARUDIN JAFAR SALAH SEORANG DARIPADA 15 KONTRAKTOR YANG DIMAKSUDKAN DALAM PENDEDAHAN XKLUSIF DI PERMATANG PAUH !
INI ADALAH HASIL DEB YAG ANWAR PUNGGAH UNTUK MENGKAYAKAN KRONI DAN SETELAH MEMUNGGAH HABIS HASIL KINI DEB PULA YANG DIMAKI,DIJUAL DEMI KEMARUK MENDAPATKAN UNDI BANGSA LAIN ! JAHANAM..AMAT JAHANAM SESUMPAH BANGSA MELAYU INI !


AKHIRNYA PAS AKAN HANCUR DITANGAN ANWAR !!!!


BAGAIMANA ANWAR SELAKU AGEN AMERIKA MEMECAH 2 KUMPULAN PEMBEBASAN MORO DI FILIPINA BAGI MEMBENDUNG KEBANGKITAN ISLAM DI ASIA TENGGARA, BEGITULAH MODUS OPERANDI ANWAR YANG DILAKUKAN TERHADAP PAS. SATU KUMPULAN LIBERAL SATU LAGI KUMPULAN ORTODOX.


gap- 14 manusia yang lain akan didedahkan kemudian.

1 comment:

Mr Din said...

Artikel ini nampak seakan2 orang yang BODOH, kena ingat Dalam Islam kena ada strategi bukan main bantai je. ko0 kena ingat hukum hudud dah berapa ratus tahun x dilakukan di Malaysia jangan ingat mudah.. sedangkan hukum pengharaman arak pun dibuat secara peringkat peringkat. Kalau current situation PAS tidak akan menang buat selama2 nya.. Terengganu menang 1999 dulu sebab Anwar. Itu adalah fakta. PAS hanya mampu bertahan di bumi kelantan itu kerana nik Aziz yang memerintah. Kalau Hadi yang memerintah jangan mimpi PAS boleh survive di bumi kelantan.

Lagi 1 aku nak habq... pemerintah Islam zaman kegemelingan Islam(ummaiyah, Abbasiyyah and turki uthmnaiyah) rata2 khalifah tersebut merupakan golongan profesional kerana mereka mempelajari fizik, math dan sebagainya..

Tidak timbul golongan proffesional x leh nak perintah. asalakan mengikut acuan Islam. Golongan ini mampu membuat keputusan mengikut perubahan masa. Hadi 2 selayknya dok jd mufti lagi bagus kerana ilmu pentadbiran untuk multiracial sanghat menyedihkan...

lg 1 hang kena ingat bahawa umat islam di negara kita x sampai 60% dr angka 2 berapa ramai yang betul2 islam. serius aku cakap kalau seandainya hukum hudud dijalankan sekarang nescaya org bukan Islam akan memerintah. orang islam semua akan lari kuar dari malaysia yang tggl hanya orang bukan Islam...

Tiada paksaan dalam Agama..